Гарантія та повернення товару

Протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, можна оформити повернення товару за умов:

  • товар не був в експлуатації;
  • збережені всі пломби та ярлики;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена.

Продавець має право відмовити у поверненні, якщо не дотриманні дані умови.

Для повернення товару, необхідно погодити спосіб зворотної доставки товару. Повернення товару відбувається у точці видачі або шляхом відправлення товару за допомогою поштової служби. Доставка товару відбувається коштом покупця.

Обов'язковою умовою обміну за гарантією є наявність фабричної упаковки (якщо вона є), гарантійних наклейок, захисних плівок та повна комплектність виробу. У випадку дисплеїв та сенсорів, то після зняття захисної плівки/пломб або наявності слідів встановлення (залишки клею, потертості, механічні пошкодження), гарантія на товар не розповсюджується. 

Гарантійні зобов'язання не поширюються в разі:

  • природного зносу або вичерпання ресурсу;
  • пошкоджень в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкоджень, викликаних аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • механічні або хімічні пошкодження товару;
  • пошкоджень, викликаних дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших пристроїв;
  • пошкоджень, викликаних використанням товару не за призначенням або з порушенням правил його експлуатації, монтажу і транспортування, зазначених в експлуатаційних документах;
  • використання програмного забезпечення, яке не входить в комплект виробу або не передбачено виробником;
  • було несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару.

При виникненні гарантійного випадку необхідно надіслати товар назад, після чого ми протягом трьох днів зробимо висновок про причину поломки виробу (в окремому випадку, розгляд повернутого товару може становити до семи днів). Потім проводиться заміна товару на новий або повернення коштів.

Якщо Ви сумніваєтеся, чи підлягає поломка гарантійному ремонту, перед відправкою повернення передзвоніть оператору для консультації. 

Для вирішення питань, пов’язаних з поверненням товару, звертайтесь за телефоном, вказаним на сторінці "Контакти".